Saturday, July 11, 2009

Latar Belakang Keluarga Ku

Ari nie adalah ari yg paling bhgia wat diri ku..
ari ni merupakan ari pertama ku membuat blog nie supaya aku dpt meluahkan
perasaan yang telah ku pendamkan..

firstly aku nak memberitahu kepada anda semua tentang family ku..
aku mempunyai 5 orang ahli keluarga termasok aku2 sekali a..
hahahha...

nama ayah n ibu aku xusah a aku beritahu..
bukan per pn..
wkakaka..
aku merupakan anak sulung daripada 3 orng adik beradik..
aku skrang berumur 19 tahun 5 bulan..
dan sekarang belajar di Kolej Komuniti Bukit Beruang,Melaka dalam Kos Sijil Teknologi Elektrikal Sem 2 pada hjg bulan 7 nie..

adik kedua aku ialah norain binti aziz..
berumur 18 tahun.. dia skrang belajar di Kolej Teknologi Islam Antarabangsa Melaka..
dia mengambil dalam jurusan diploma akaun..
dia baru jer masok lajar bulan 6 ari 2..

adik aku yang ke pula..
Noramira Binti Aziz dan skrang berumur 16 tahun..
tp adik yg paling ku syg 2 telah meninggalkan kami semua..
aku merasakan sggh sedy sekali apabila adik yg paling aku sygi telah mengglkan ku pada umor 7 tahun lg..tetapi adik ku yg keempat merupakan anugerah kepada keluarga ku..
kerana..aku ingin mempunyai seorang adik dlm idup ku lg..

namanya. ialahMuhammad Amin Bin Aziz
dia skrang nie berumor 5 tahun..
dia sggh cute sgt a..mmg syg gila a aku kat adik aku..

nie a serba sedikit maklumat tentang lakar belakang keluarga ku..

gambar2 adik2 ku n ayah mak ku akan ku ltkkan sekali nnti..
tp bukan masa yg terdekat nie a..
hahahha..

No comments:

Post a Comment